niedziela, 8 listopada 2020

Historyczny pokój zagadek

Czeka nas kolejne ekscytujące zadanie – tym razem jest to wyprawa w przeszłość. Dzięki tej zabawie (historyczny pokój zagadek), nie tylko przeniesiemy się w przeszłość, ale poznamy ciekawostki dotyczące historii krajów partnerskich. Dobra zabawa gwarantowana, bo wszyscy lubimy escape roomy! Przed rozpoczęciem gry zachęcamy Was do zapoznania się z naszą książką napisaną wspólnie z partnerami na temat historii naszych rodzinnych miast.

Jako dowód rozwiązania prosimy o wysłanie swojego selfie, które pokaże, że 1) udało się Wam wpisać właściwy kod oraz 2) otworzyć skrzynię ze skarbem.  Mile widziany też będzie komentarz pod tym postem. Nie wykonujcie tego zadania na komórce, bo niestety nie wszystko otwiera się wtedy poprawnie. 


Książka o historii miast partnerskich



Gra Escape Room
 
Aby włączyć tryb pełnoekranowy gry, kliknijcie trzy kropeczki w prawym dolnym rogu, a następnie wybierzcie znak z dwiema strzałkami.


16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy escape room, można się wiele dowiedzieć na temat historii krajów partnerskich, jak i samego Zambrowa.
    I think this escape room is really interesting. You can learn about the history of our partner countries as well as about Zambrów.
    Małgorzata Milewska 8B

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobał mi się ten escape room i sprawił wiele radości rozwiązując go. Wiele się dowiedziałam o historii krajów partnerskich z książki historycznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten escape room był bardzo fajny, ponieważ rozwiązywanie zadań sprawiło mi ogromną radość.
    Aleksandra Poźniak VIIId

    OdpowiedzUsuń
  4. Escape room jest super :) Wykonałem go i się cieszę:)
    Oliwier Schaffner kl.VIa

    OdpowiedzUsuń
  5. Escape room bardzo mi się podobał zajął mi około 10 min.
    Jakub Jarnicki VIID

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten escape room był bardzo ciekawy. Dużo zdobyłam wiedzy o miastach partnerskich.
    Aleksandra Miros 6B

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiktoria Murawska kl.VIB
    Bardzo ciekawy escape room. Dużo się dowiedziałam o krajach partnerskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Escape room jest świetnie wymyślony , mam nadzieję że będzie ich więcej , fajna zabawa.
    Anna Wądołowska 6a

    OdpowiedzUsuń
  9. This escape room is really informative and fun. I learnt a lot and enjoyed doing this.
    Wiktoria Lipińska VIIIB

    OdpowiedzUsuń
  10. Escape room bardzo mi się podobał, udało mi się go przejść w około 15 minut.
    Michał D VII D

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like this game. It's so fun! Szymon K VIII b

    OdpowiedzUsuń
  12. Escape room był naprawdę fajny. Dzięki niemu dowiedziałam się dużo interesujących rzeczy.
    Marta Sz 6g

    OdpowiedzUsuń
  13. Escape room był ciekawy. Dzięki niemu dowiedziałam się dużo interesujących rzeczy
    Marta Sz. 6g

    OdpowiedzUsuń
  14. Escape room był bardzo ciekawy. Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy i dobrze się przy tym bawiłam.
    Monika B. 6G

    OdpowiedzUsuń
  15. This escape room is really interesting. I'm very happy that I could play the game.

    Daniel Ch. 8B

    OdpowiedzUsuń
  16. Escape room jest bardzo fajny.
    Jan Dumalewski 4d

    OdpowiedzUsuń