środa, 7 października 2020

Bezpieczeństwo w sieci

Każdy nowy rok z projektami eTwinning i Erasmus zaczynamy od przypomnienia zasad bezpiecznego korzystania z Internetu. W trakcie realizacji zadań projektowych używamy różnych narzędzi online, więc wiedza ta jest niezbędna. W ubiegłym roku międzynarodowe zespoły stworzyły plakaty z zasadami dotyczącymi bezpieczeństwa w sieci. Przeczytajcie je, a następnie rozwiążcie quiz, który znajdziecie pod plakatami. Napiszcie w komentarzu, jak Wam poszło.





Aby włączyć tryb pełnoekranowy gry, kliknijcie trzy kropeczki w prawym dolnym rogu, a następnie wybierzcie znak z dwiema strzałkami.

19 komentarzy:

  1. I've got 9/10 points. That's very good and smart Quiz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyskałem 9 na 10 punktów. Quiz mmi się bardzo podobał.
    Jakub J. VIID

    OdpowiedzUsuń
  3. I've got 7/10. That is very good .
    Piotr Wiski VIB

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem 9/10 punktów. Jest to bardzo fajny i edukacyjny quiz. Gabriel

    OdpowiedzUsuń
  5. I've got 8/10 points. That's good test.

    OdpowiedzUsuń
  6. I've got 10/10 points. The quiz was fun.

    Kamil 6B

    OdpowiedzUsuń
  7. MÓJ WYNIK TO 7/10
    Aleksandra Miros 6b

    OdpowiedzUsuń
  8. I got 10/10 points. I think this quiz is very important and informative.
    Małgorzata Milewska 8B

    OdpowiedzUsuń
  9. I got 10/10 points.
    Zuzanna E... Class 4d

    OdpowiedzUsuń
  10. I have 9/10
    Julia Ostrowska 4d

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzyskałam wynik 7/10.
    Wiktoria M.
    VIb

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam 9/10. Bardzo fajny quiz, który uczy bardzo ważnych rzeczy. Aleksandra P. VIIId

    OdpowiedzUsuń
  13. mój wynik to 8/10 .Fajny test uczący o różnych rzeczach. Anna.W.VIa

    OdpowiedzUsuń
  14. I have 8/10.
    Igor M. 6a

    OdpowiedzUsuń
  15. I have 10/10.
    Oliwier S PL 6a

    OdpowiedzUsuń