środa, 23 września 2020

Escape Room na dobry początek

Nowy rok z naszym projektem rozpoczynamy od przypomnienia działań z poprzednich lat. Zrobimy to za pomocą pokoju zagadek online (Escape Room). Spróbujcie zmierzyć się z przygotowanymi dla Was zadaniami i uratować naszego bohatera, mrówkę o imieniu Explorant. Napiszcie w komentarzu, ile czasu zajęła Wam gra. Podzielcie się opinią, czy była ona Waszym zdaniem trudna.  

Aby włączyć tryb pełnoekranowy gry, kliknijcie trzy kropeczki w prawym dolnym rogu, a następnie wybierzcie znak z dwiema strzałkami. 

19 komentarzy:

  1. Czas - 4,5 minuty
    Bardzo fajny escape room, najciekawsze było liczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra zajęła mi około 20 min grając w nią czułem trochę grozy. Według mnie gra miała średni poziom trudności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakończyłam misję Explorant sukcesem:) Bardzo fajny escape room!
    Małgorzata Milewska VIIIB

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas - 4,5 minuty
    Uważam ten escape room za bardzo fajny. Najlepsza była zagadka z liczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The game took me 15 minutes. It was relatively difficult, especially questions.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra zajeła mi 15 minut. Była stosunkowo trudna a szczególnie pytania.
    Mikołaj Modrzejewski VIID

    OdpowiedzUsuń
  7. Michał D VIID
    Gra jest bardzo fajna, zajęła mi około 10 minut.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gra zajęła mi około 5-10 minut, w niektórych momentach sprawiała trudności, ale udało mi się przejść ten escape room.
    Julia P. VIID

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa 4 c (z małą pomocą nauczyciela :) rozwiązała zadania w 10 minut

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejście gry zajęło mi ok. 5 min. Gra bardzo ciekawa.
    Aleksandra P. VIIId

    OdpowiedzUsuń
  11. Gra bardzo ciekawa i trzymająca w napięciu. Klasie V a wystarczyło niecałe 10 minut na rozwiązanie wszystkich zadań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gra bardzo fajna!!!Polecam ją wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo iż jest krótka jest bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten escape room jest bardzo ciekawy. Wykonałam go w około 20 minut.
    Aleksandra Miros 6b

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiktoria Murawska
    Bardzo fajny escape room. Zajął mi ok. 20 minut.

    OdpowiedzUsuń