niedziela, 4 listopada 2018

Finał konkursu na logo projektu

Rozpoczynamy etap międzynarodowy konkursu na logo naszego projektu. Wybierzcie jedną z propozycji Waszych kolegów i koleżanek ze szkół parnerskich. Potwierdźcie udział w głosowaniu w komentarzu do tego posta. Głosowanie zamykamy 15 listopada o godzinie 12.00.



A oto wyniki konkursu przeprowadzonego w naszej szkole:


Pierwsze miejsce zdobyła praca z Chorwacji (2), drugie również projekt chorwacki (1), a na trzecim uplasowało się logo z Hiszpanii (1). 

16 komentarzy:

  1. Wszyscy się bardzo postarali! Ciężko będzie coś wybrać (Alicja PL)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ciekawych prac! Ciekawe która wygra :) (Weronika.Pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są zjawiskowe jednak jedna z nich bardzo mnie urzekła... Małgorzata PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Chorwacji 1 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda praca mi sie podoba i ciężko było mi wybrać jedną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Loga narysowane przez naszych partnerów są przepiękne. Z przyjemnością oddałam głos na jedną z tych prac. (Natalia M 8a)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa VIII A z wychowawczynią oddała swój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybór był bardzo trudny wszystkie loga są piękne, jednak klasy VI b i d zagłosowały już na swego faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddałąm swój głos:) (Gabriela K 8a)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddałam swój głos!! (Magdalena K 8D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie loga są piękne, ale trzeba było podjąć decyzję. (Jan K 8d)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie loga są piękne, ale trzeba było podjąć decyzję.
    (Jan Krajewski 8d)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam Ela G.

    OdpowiedzUsuń
  14. Monika B. Zatwierdzam 4G

    OdpowiedzUsuń
  15. klasa IVa zagłosowała.

    OdpowiedzUsuń